Omogućimo našoj djeci da ostvare svoj puni potencijal, da uživaju u školovanju i da se razviju u sretne i uspješne osobe!

Doznajte 15 velikih dobrobiti Waldorfske pedagogije koje će Vašem djetetu osigurati sretnije školovanje i sretniju budućnost

Prednosti i dobrobiti Waldorfske pedagogije su doista brojne, osobobito u osnovnoškolskoj naobrazbi, jer se radi o pristupu koji pored intelektualnog aspekta razvija i sve druge bitne segmente za cjeloživotni razvoj osobe.

Izdvajamo nekoliko najčešće spominjanih prednosti: 

01. Djeca razvijaju unutarnju želju za učenjem i znanjem
Učenjem na zanimljiv i interaktivan način, budi se kod djece interes i volja za novim znanjima.

02. Djeca su sretna i idu u školu s veseljem
Poštuje se osobnost svakog djeteta i njegovi individualni talenti.

03. Uči se s razumijevanjem umjesto štrebanjem
Gradivo se svladava kroz praktične primjere i vlastito iskustvno.

04. Razvija se kreativnost u svim aspektima života
Kreativnost je sastavni dio svih nastavnih predmeta i razvija se u svim razredima prilagođeno dobi učenika.

05. Razvija se spretnost u radu
Na primjer, koristi se metoda tzv. pokretne učionice, a prisutni su i praktični predmeti poput vrtlarstva, ručnog rada i obrta, gdje se razvija i motorika i snalažljivost u praktičnim životnim vještinama.

06. Razvija se snalažljivost i prilagodljivost
Djeca uče kroz praktične zadatke i izazove, a gradivo se povezuje sa svakodnevnim životom.

07. Razvijaju se brojne vještine (tzv. "soft-skills") kao što su prezentacijske vještine, komunikacijske vještine i dr.
Primjerice, sva djeca više puta godišnje nastupaju na predstavama i priredbama, a u višim razredima samostalno se izlažu različiti referati i radovi.

08. Razvijaju se organizacijske vještine i timski rad
Izdvajamo jedan primjer: sastavni dio edukacije je da učenici viših razreda timski organiziraju manifestacije poput velikog školskog maskenbala.

09. Ostvaruje se viša razina samopouzdanja kod djece
Kroz pristup učitelja temeljen na uvažavanju i podršci, djeca stječu vjeru u sebe i svoje sposobnosti.

10. Individualni pristup omogućuje otkrivanje osobnih talenata
Svako dijete promatra se individualno i potiče se njegov jedinstveni razvoj i rast.

11. Razvijaju se umjetnički talenti i sposobnosti kod sve djece
Na primjer, sva - baš sva - djeca dio su školskog zbora, i sva - baš sva - djeca dio su školskog orkestra te za vrijeme školovanja nauče svirati barem jedan instrument.

12. Postiže se bolja usklađenost lijeve i desne polutke mozga, a time i bolji osobni balans u životu
U usvajanju znanja uvijek se kombinira intelektualni i kreativni pristup.

13. Ostvaruje se prednost u stranim jezicima, jer djeca već od prvog razreda uče dva strana jezika i to na interaktivan, praktičan način.

14. Razvijaju se zdrave životne navike uključujući povezanost s prirodom
Pored predmeta kao što je vrtlarstvo, pozornost se posvećuje svakodnevnom boravku u prirodi, kao i poticanju zdravih prehrambenih navika.

15. Razvija se pozitivan pristup životu

I uz sve to, školsko se gradivo svladava na jednostavniji, prirodniji način te uz puno manje muke i stresa!

_________________________________________________________________________________


„Međusobna podrška svih učenika bez obzira na uzrast, uvažavanje, brižnost većih prema manjima, sve to je ono što je svakoga dana ukazivalo na ispravnost odluke da Roka upišemo u Waldorfsku školu.
Moje osobno oduševljenje raslo je iz dana u dan; prvim roditeljskim sastankom koji je bio potpuno drugačiji od svih roditeljskih sastanaka kojima sam do tada prisustvovala, svakim predavanjem i predstavom održanom uz veliko zalaganje svih djelatnika škole, svakim sajmom, svetkovinama...
No najvažnije od svega je zadovoljstvo i radost djeteta koje rado odlazi na nastavu, a nakon nje ne želi ići kući (treba li tome što dodati?).
Sloboda i radost u doticaju s prirodom ne može se zamijeniti s ničim u današnjem svijetu tehnokracije.
Zajedno se veselimo svakom novom danu u školi, svakom domaćem zadatku, prepričavanju priča i dogodovština s nastave i boravka i svim budućim danima koje ćemo zajedno provesti u tako poticajnom okruženju."
Iz iskustva Snježane Frajt, majke osnovnoškolca Roka